reklama

Úprimná vďaka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnešný celý deň bol ako rozliate mlieko,ráno slabá viditeľnosť,ale tá magická biela mi doslova učarovala aj mojim očným spojivkám.V zdraví smecestu obe zvládli a radovali sa z každej zažatej hmlovky pred nami.

Čo ma však najviac potešilo bol fakt,že piatky mám naozajčítajúceho charakteru a okrem niektorých klebetných týždenníkov a denníkov,ktorými sa kŕmime/aj ja si to priznávam/ som našla aj niečo na môj vkus.

Musím pochváliť Sme, že tam dnes pribalili aj velikána/ tosi v dnešnej dobe môže málo kto dovoliť/ a zmestil sa, pretože LucianoPavarotti sa zmestí do každej domácnosti, hlavne tam, kde ho radi prichýlia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som prišla domov,zvuk vytočila tak na stredné maximumaby susedia ešte mohli pokojne dopozerať telenovelu a započúvala sa.Ono započúvať sa do niečoho, načo sa tak veľmi tešíte je neuveriteľné.

Ten pocit,keď cítite,že hudba do Vás preniká ako svetelnýlúč cez husté mraky je neopísateľný a preto len úprimné ďakujem..

............................... dnešný celý deň bol ako rozliatemlieko, biely,zastretý,ale Luciano ho rozjasnil.

http://www.youtube.com/watch?v=TvLtEHONp3Y

Obrázok blogu


Jana Mitošinková

Jana Mitošinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen skupiny Ž. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu