reklama

Bola to láska na prvé zažnutie..

Možno to bol osud alebo tajné vnuknutie z nebies,ale asi sme sa mali navzájom stretnúť.Už dlhšiu dobu sa mi páčil a keď som o neho tajne zavadila pohľadom, vždy sa ma chytala pubertálna triaška adolescenta. A ani neviem ako sa to všetko krásne začalo stávať skutočnosťou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Bol božský,krásny a mal v sebe neuveriteľnú energiu.Vznikla medzi nami obojstranná vášeň,ako keď pavúkovi v tichom prievanepriletí po pár rokoch opotrebovaná muška a on ju celú od radosti obalí a uložísi ju na horšie časy. A to sa stalo aj medzi nami.Predstava aby sme si boli viac nablízku sa v nás stále stupňovala.

Najhoršie to bolo v noci,strhávala som sa zo sna na to,že saspolu naháňame, chytáme padáčiky od púpav a váľame sa po poľných cestách,v sene, v tráve a všade tam, kde chodia neskúsení milenci objavovať lásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikdy som od neho nepočula,"Máš veľký zadok a s toucelulitídou by si mala niečo robiť".

Bol ku mne milý,obetavý a dokázali smetráviť s našimi radosťami ale aj občasnými trápeniami neuveriteľne veľačasu.Viete, tá túžba vidieť ho a dotýkať sa jeho mocnýchkriviek vo mne vyvolávala predstavy zo zakázaných stránok ženami obľúbenej červenej knižnice.

Mnohé dámy mi ho závideli a pýtali sa, ako som ja,takánenápadná a obyčajná osôbka medzi toľkými zástupmi krásnych žien mohla k nemu prísť. Krútilihlavami a pošepkávali si o nás rôzne neprajné klebety,ale on.. Onmal oči len pre MŇA.

Nikdy nenamietal,keď som s ním chcela byť osamote,blázniťsa a objavovať nové veci, pristúpil takmer na všetko,čítate správne,na VŠETKO!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vždy mi lichotil, samozrejme aj vtedy keď pocítil,že mojaváha sa začala výrazne stupňovať smerom vyššie, viac ako majú bežné smrtelníčkys mierami a la Twigy. Usmial sa a vravieval, „Miláčik,s tebou som ten najšťastnejší blázon pod slnkom a nosil by som ťa na mojich pleciach aj na kraj sveta!"V tých momentoch som odpadávala do mdlôb a vznášala sa v delíriu lásky a kreslila po stenách srdiečka.

Prežili sme spolu kopec slnečných dní.

Zbožňoval plánovať dovolenky,nikdy tieto záležitosti nenechávalna mne a snažil sa mi pripravovať prekvapenia.Každé ráno na mňa čakal a dobiedzalkedy spolu vyrazíme za ďaľším dobrodružstvom.Nevadilo mu ani,keď som si narande dala tepláky,ani keď som nemala dokonale upravenú tvár a make up,milovalma vždy takú ako ma Boh stvoril /i keď Boh asi v ten osudný moment nemal moc dobrý deň/.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

.................................................................................................................................................................

A preto by som ti môj drahý chcela za všetko poďakovať,ajkeď viem,že teraz máme na seba toho času menej a sme obaja zaneprázdnení, ale nezabúdaj, že na teba myslím,budem ťa mať navždy v mojom srdci, pretože toľko neuveriteľných chvíľ si midal len ty,áno Ty...

Musím to vykričať do celého sveta a všetkým ľuďom, a nehanbím sa za to.....Buď prosím pri mne aj s mojimi občas neznesiteľnými náladami a sprevádzaj ma aj naďalej po cestách i necestách....ďakujem ti za všetko... môj milovaný,nádherný,proste mňou zbožňovaný

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 
bicykel...

Jana Mitošinková

Jana Mitošinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen skupiny Ž. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu