reklama

Keď si život s tebou podá ruku

Začalo sa to narodením,áno je to už raz tak a aké jednoduché....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: bez autora)

Vtedy si so mnou podal život ruku a povedal:"Hej,počúvaj, na to,že máš 4 kilá a 58 centimetrov sa zdáš aj tak dosť maličká,ale vieš čo?Neboj sa a poď so mnou!"

A tak som tíško zamrnčala,bez zubo sa usmiala/no to by mi ešte chýbalo mať vtedy moje terajšie zuby/ a prijala ponuku ísť životom.

A poviem Vám nebola to zlá voľba.Ten život bol ale bláznivý chlap,občas si zo mňa dobre vystrelil a potrápil,ale aj tak sme sa spolu celkom skamarátili.Pamätám si ako mi prvý krát ukázal moju rodinu,maminu,tatina,bráškov. Asi zo mňa trošku zostali prekvapený,pretože po troch synáčikoch sa im vykľulo na svet niečo, čo sa von koncom nepodobalo na švrtého chlapca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolí hrdí, boli tak strašne hrdí,že tie vtedajšie 4 kilá patrili im a dali mi meno Janka.

A tak som začala moju náročnú ale celkom peknú púť.Prvé plienky,prvé krôčiky,prvé dotyky a prvý plač.Prvé výkriky a prvé prešľapy,miestami aj do potoka za rybným osadenstvom či do priestoru,ktorý sa nepodobal na tvrdú zem.

Poviem si bolo to krásne a hovorím si to aj dnes.Stále mám v sebe začiatky,pretože netreba dúfať v konce a treba veriť,že ten náš život nám naozaj niekedy dokáže uštrikovať pekný sveter,ktorý nám môže byť pritesný a možno aj sem tam priveľký ale v podstate je hlavné,že je nám v ňom príjemne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

I keď je niekedy v našom vnútri pocit,že by sme si ho najradšej vyzliekli,myslím ,že aj tak sa v ňom dá zotrvať a to nemusí byť vypraný ani v aviváži.

A preto tu teraz spolu sedíme, na lávke,húpeme nohami a pozeráme na tisíci západ slnka a za každým je tak očarujúco iný.Je to skvelý pocit a v práve v túto chvíľku rozmýšľam koľko mi ešte toho zoberie a koľko mi ešte dá.

Teším sa a tešte sa aj vy, ktorí si myslíte, že nemá význam ísť ďalej,verte,že má.Všetko čo mu dáme a ako sa k nemu zachováme,nám vráti dvojnásobne.Aj keď sme už zúfalí,ranení,nesmelí,odkopnutí či opustení láskou,nezabúdajme na vôňu každého nového rána,každého nadýchnutia či usmiatia sa na ľudí,ktorí to potrebujú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto by som Váš všetkých,ktorí si tento článok prečítajú poprosila aby objali svojich najbližších a povedali im,ako im veľmi na nich záleží. Pretože niekedy môže nastať moment,keď sa život trošku poponáhľa a oni Vás predbehnú a nepodržia Vám štafetu..

Venované mojej rodine aj všetkým ľuďom,ktorí nás nechcene predbehli...

Jana Mitošinková

Jana Mitošinková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen skupiny Ž. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu